Oglaševanje

Prijeli mladoletnika, ki je na železniške tire trikrat nastavil predmete

author author
J. M. , STA
24. nov 2025. 16:48
>
20:16
Vlak
Foto: Srdjan Živulović/BOBO

Prejšnji teden so celjski kriminalisti prijeli starejšega mladoletnika. Osumljen je, da je v zadnjih treh mesecih na železniške tire v Celju trikrat nastavil različne predmete.

Oglaševanje

Celjski kriminalisti so prejšnji teden odvzeli prostost starejšemu mladoletniku, ki je osumljen treh kaznivih dejanj ogrožanje javnega prometa z nevarnim dejanjem ali sredstvom.

Kot so sporočili s Policijske uprave Celje, je mladoletnik osumljen, da je v zadnjih treh mesecih na železniške tire v Celju trikrat nastavil različne predmete. Več informacij bodo sicer z javnostjo delili v torek na novinarski konferenci.

Poškodovanj železniške proge in nastavljanja raznih predmetov na tire je v zadnjem obdobju zelo veliko. Samo v zadnjem tednu so s policije in Slovenskih železnic poročali o več incidentih. V soboto so neznanci na progo med Postojno in Rakekom postavili kamenje in železniški prag, isti dan pa je policija med krajo vodnikov med Grosupljem in Kočevjem zalotila tri osebe. V četrtek so na Grahovem ob Bači neznanci namerno poškodovali kretnico, prejšnji ponedeljek pa je potniški vlak prav v Celju trčil v nastavljene predmete.

Predsednik uprave SŽ Dušan Mes je medtem v pogovoru za Radio Slovenija povzel, da se v zadnjem času spoprijemajo s tremi vrstami incidentov. Pri prvi vrsti gre za krajo kablov ob železniških tirih, pri čemer nepridiprave najbolj zanimajo bakreni. V okviru druge vrste incidentov prihaja do nastavljanja različnih predmetov na progo, kar Mes pripisuje mlajšim storilcem, "ki poskušajo dobiti pozornost". Tretja vrsta incidentov, ki je najnevarnejša, pa se po njegovih besedah nanaša na namerno povzročanje napak na železniških napravah, ki lahko povzroči iztirjenje vlaka.

Vse več incidentov naj bi zanimalo tudi obveščevalce

Prvi mož SŽ je ponovil, da zdaj veliko pozornosti posvečajo preventivi, a železniško omrežje meri 1.200 kilometrov. Številni odseki so na območjih brez naselij ali infrastrukture. Težava so tudi stranske proge, ki so zastarele in pogosto nimajo sodobnih signalnovarnostnih naprav. SŽ zato pošilja na teren zaposlene, ki pregledujejo stanje prog, pomagajo si tudi s kamerami, tako fiksnimi kot premičnimi.

Po neuradnih informacijah TV Slovenija se z incidenti ukvarja tudi Svet za nacionalno varnost, zadevo pa preiskujejo vsi pristojni, tudi obveščevalne službe.

N1 PODKAST S SUZANO LOVEC: Strast do odgovornosti

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih